Wzór rezygnacji z usług telekomunikacyjnych

Podobne
 
Seks Kamery,kamerki,czaty,dziewczyny,nago,nagie

Temat: Prace nad Home Zone w Erze i Idei
Minęły już prawie 2 lata od chwili, gdy na targach telekomunikacyjnych
dowiedziałem się od przedstawiciela innej niż Plus sieci o trwających
pracach nad Home Zone. Poinformował mnie również, że pozostałe sieci
również pracują nad tego typu usługą. Tak więc + nie jest jedynym
polskim operatorem, który na wzór zagranicznych sieci zamierza wprowadzić
Home Zone.
Prawdopodobnie pozostali operatorzy również mają przygotowaną tego typu
ofertę. Uważam, że w tak długim okresie czasu cała trójka przygotowała się
na jej wprowadzenie. W trwającej walce o klienta nikt jednak nie chce
wychylić się przed konkurencję i czeka chowając asa w rękawie, aby
wyjąć go dopiero w odpowiedniej chwili. Tym sposobem nagle u całej
trójki pojawiają się podobne rozwiązania, przy czym okres riposty
ze strony konkurencji jest na tyle krótki, że nie pozwala na
opracowanie nowej usługi od podstaw lecz tylko wdrożenie czegoś,
nad czym pracowano od dawna.
Pozorna opieszałość we wprowadzaniu nowych rozwiązań wynika więc raczej
z polityki konkurencyjności, a nie braku rozwiązań.
W zaproponowanym przez + rozwiązaniu brakuje jeszcze stacjonarnego
numeru wirtualnego przypisanego do Home Zone. Plus jest w stanie
wprowadzić tego typu usługę, ponieważ otrzymał koncesję na świadczenie
usług w zakresie telefonii stacjonarnej. Dopiero takie rozwiązanie
mogłoby spowodować rezygnację z telefonu stacjonarnego. Widocznie zyski
z połączeń przychodzących są wyższe niż 35PLN+VAT, które można przejąć.

p@rys


Źródło: topranking.pl/1690/prace,nad,home,zone,w,erze,i,idei.php


Temat: rezygnacja z umowy
mma@o2.pl napisał(a):


witam mam takie pytanie czy moze ktos mi powiedziec jak ma wygladac
podanie rezygnacji z umowy telefonicznej (era)? jesli ktos ma jakis
wzor prosze o pomoc bo nie mam zielonego pojecia jak to ma wygladac z
gory dziekuje i pozdrawiam


ogolnie przyjety wyglad, nie musisz im podawac powodu ezygnacji co czyni
wiele osob niepotrzebnie.

(Reklamacje mozna skladac juz 30 dni przed uplywem terminu)

Data
Telefon xxxx
Numer abonenka lub inne potrzebne dane (indywidualne podawane przez opa)
Imie Nazwisko

Z dniem xxx chce zrezygnowac z panstwa uslug telekomunikacyjnych

p.s. teraz w salonach maja gotowe tez druki


Źródło: topranking.pl/1697/58,rezygnacja,z,umowy.php


Temat: Wzror rezygnacji?


No co, podobno wysylam rezygnacje z zachowaniem terminow i mam w d.....
Nawet jak dalej przysylaja rachunki bo maja balagan.
Chodzi mi tylko o wzor jak taka rezygnacja wyglada::)


"Ja nizej podpisany Iks Ygrekowski wypowiadam umowę o swiadczenie wszystkich
usług telekomunikacyjnych z dniem (tu podać datę kiedy się to pismo pisze
jeżeli chce się jak najszybciej - to kiedy umowa wygaza określa regulamin,
najczęsciej trwa do końca okresu rozliczeniowego).
Z poważaniem, Iks Ygrekowski."

I aby o nic się nie martwić to odradzam list polecony (nawet za zwrotnym
poświadczeniem odbioru).
W tak waznej sprawie i na koniec kontaktu z monopolistą szrpnąłbym się do
najbliższego Telepunktu nauczony smutmym doświadczeniem, że list owszem
dojdzie i Ty będziesz miał potwierdzenie ale albo zaginie "pomiędzy
oddziałami" albo stwierdzą że była to sama koperta.
Wiem, ze nie lubią rezygnacji i jezeli będą mogli to ją "zgubią".
Mnie już raz tak próbowali wykiwać a ze miałem na kopii tego pisma pieczątkę
z datą i nazwiskiem pracownika Telepunktu potwierdzenie to odpuścili.
Pamiętaj iż za datę wpływu do TPSA wg prawa uważa się datę na pieczatce z
Telepunktu czyli datę wpływu (przyjęcia) przez dowolną jednostkę TPSA a nie
jak czasami próbują wciskać "datę zarejestrowania" pisma w "systemie".
vari


Źródło: topranking.pl/1722/wzror,rezygnacji.php


Temat: rezygnacja


czy ktos moglby podac namiar na jakis formulasz rezygnacji z telefonu
stacjonarnego tpsa? ewentualnie wzor pisma lub wazne stwierdzenia
ktore powinny sie w nim znalezc? tak zeby tepsa nie miala sie do czego
przyczepic... mam plan standardowy i na tyle korzystne abonamenty
komorkowe (biznesowe) ze stacjonarka jest mi niepotrzebna


Ja dzis zlozylem wypowiedzenie POTS'a i SDI ;)

Napisalem cos takiego:

imie nazwisko
adres
pesel
telefon

                     wypowiedzenie

Z dniem dzisiejszym wypowiadam umowe swiadczenia uslug
telekomunikacyjnych nr xxx/xxx swiadczoną na numerze xxx-xx-xx

                                         data, podpis

KONIECZNIE WEZ POTWIERDZENIE


Źródło: topranking.pl/1722/rezygnacja.php


Temat: rezygnacja
*KrzysiekPP* [ krzysie@nospam.op.pl ] napisał(a):


| czy ktos moglby podac namiar na jakis formulasz rezygnacji z
telefonu
| stacjonarnego tpsa? ewentualnie wzor pisma lub wazne stwierdzenia
| ktore powinny sie w nim znalezc? tak zeby tepsa nie miala sie do
czego
| przyczepic... mam plan standardowy i na tyle korzystne abonamenty
| komorkowe (biznesowe) ze stacjonarka jest mi niepotrzebna
Ja dzis zlozylem wypowiedzenie POTS'a i SDI ;)
Napisalem cos takiego:
imie nazwisko
adres
pesel
telefon
                    wypowiedzenie
Z dniem dzisiejszym wypowiadam umowe swiadczenia uslug
telekomunikacyjnych nr xxx/xxx swiadczoną na numerze xxx-xx-xx
                                        data, podpis


tylko ze jest problem... moja umowa na swiadczenie uslug
telekomunikacyjnych byla podpisana chyba w latach 80. - w kazdym badz
razie nie mam jej :/ wiec moge po prostu napisac bez nr umowy?


KONIECZNIE WEZ POTWIERDZENIE


zawsze biore :)

aha... wszyscy tutaj jak rezygnowali z neostrady to pisali pisma, a ja
w internecie znalazlem formularz zamowienia neo na ktorym widniala
krateczka "rezygnacja" :D wiec sobie wydrukowalem, wypelnilem
odpowiednio i zostawilem w telepunkcie :) oczywiscie za
potwierdzeniem!


Źródło: topranking.pl/1722/rezygnacja.php


Temat: Pytabnie do UKE -odstapienie od umowy o usługi tel
Pytabnie do UKE -odstapienie od umowy o usługi tel
Prosze o poradę:

10 marca 2009 r. zawarłem umowę o usługi telekomunikacyjne (telefon)
z firmą TeleNowum, jednak po zawarciu tej umowy stwierdziłem, że i
wysokość abonamentu i dodatkowe usługi wyjdą mi drożej niż w TPsa.

I teraz powstał problem, bo nic nie wiedziałem,, że mogę odstapić od
umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa, do umowy nie był
załączony wzór oświadczenia o odstapieniu.

Nie wiedząc o powyższym po dwóch dniach od zawarcia umowy z
TeleNovum udałem sie do TPsa (telepunkt) i za ich pośrednictwem
złożyłem oświadczenie o rezygnacji z zamówienia WLR - tak to się
dokładnie nazywa. + w tym oświadczeniu jest tez treść pełnomocnoctwa
cyt.: upoważniam TPsa do występowania wobec Nowum w moim imieniu w
związku ze złożeniem oraz realizacją niniejszego oświadczenia.

TPsa oddała w/w oświadczenie TeleNovum w 8 dniu od zawarcia przeze
mnie umowy z Telenowum.

Myślałem, że wszystko jest OK, a tu otrzymałem fakturę do zapłaty od
TeleNowum na kwotę 180 zł jako tzw. kara umowna za rozwiązanie umowy
przed terminem, na który została zawarta.

Napisałem reklamację, której TeleNowum nie uznało powołując się na
regulamin, że taka opłatę mogą na mnie nałożyć. Nie uznali mojego
oświadczenia o odstapieniu od umowy poza lokalem przedsiebiorstwa,
bo stwierdzili, że takie oświadczenie muszę złożyć samodzielnie, a
nie za pośrednictwem innego operatora i poza tym to oświadczenie to
nie może być w takiej formie jak złożyłem je u TPsa.

Proszę o odpowiedź na moje pytanie:
czy z w/w sytuacji wynika, że Telenowum ma rację? Czy postapiłem
niezgodnie z ustawą pozwalającą mi na odstapienie od umowy poza
lokalem przedsiebiorstwa?
Czy muszę takie oświadczenie zawsze złożyć osobiście i zawsze musi
być w treści powołanie sie na te przepisy o odstapieniu od umowy?


Druga sprawa, to sytuacja, że pracownik Telenowum podawał się za
pracownika TPsa, a jeszcze lepszy przykład, że potem dostałem umowę
od firmy Exatel, gdzie jej nie podpisywałem i tak samo postapiłem
jak w wyżyj opisany przypadku?
I co teraz, beę miał dwie kary umwone do zapłaty?

Czy to jest OK?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,1115,98229952,98229952,Pytabnie_do_UKE_odstapienie_od_umowy_o_uslugi_tel.html


Temat: ISDN - DRASTYCZNA podwyżka abonamentu
Całe szczęście już się coś dzieje:
14/08/03 cytat www.uokik.gov.pl/komunikaty.phtml?z=2&ids=10

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Cezary Banasiński wszczął
postępowanie wyjaśniające w sprawie wstępnego ustalenia, czy wprowadzona przez
Telekomunikację Polską S.A. zmiana oferty linii cyfrowej ISDN nie stanowi
naruszenia przepisów ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów.
W związku z informacjami, iż od 1 grudnia 2003 Telekomunikacja Polska S.A
planuje ponieść abonament tym konsumentom, którzy korzystają z usługi telefonii
cyfrowej w standardzie ISDN z 35 do 55 zł netto, w dniu 13 sierpnia br. Prezes
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął decyzję o wszczęciu
postępowania wyjaśniającego w przedmiotowej sprawie. Jego celem jest wstępne
ustalenie czy zastąpienie przez TP S.A. planów taryfowych Octopus Standard i
Octopus Komfort, planami ISDN TP podstawowy i ISDN TP premium nie stanowi
naruszenia przepisów ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów i tym samym
jest podstawą do wszczęcia postępowania antymonopolowego przeciwko TP SA.

W związku z powyższym, działając na podstawie ustawy o ochronie konkurencji i
konsumentów Prezes UOKiK zwrócił się TP S.A. o uzasadnienie wprowadzonych zmian
oraz powodów rezygnacji z dotychczasowych planów taryfowych Octopus Standard,
Octopus Komfort, a także przekazanie informacji na temat sposobu i trybu
informowania użytkowników o wprowadzonej zmianie.

Ponadto prezes UOKiK zwrócił się o przekazanie wzoru umowy oraz
regulaminu/cennika korzystania z planu Octopus Standard i Octopus Komfort,
wzoru umowy oraz regulaminu/cennika korzystania z planów ISDN TP podstawowy
oraz ISDN TP premium, a także aktualnej liczby abonentów korzystających z
planów Octopus Standard i Octopus Komfort.

Powyższe informacje powinny zostać przez TP S.A przekazane do Urzędu w terminie
14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wszczęciu postępowania
wyjaśniającego. W przypadku nie udzielenia informacji żądanych informacji, bądź
udzielenia informacji wprowadzających w błąd, Prezes UOKiK może nałożyć na
przedsiębiorcę karę pieniężną.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,75,7321723,7321723,ISDN_DRASTYCZNA_podwyzka_abonamentu.html


Temat: TELEKOMUNIKACJA POLSKA "SKUBIE" SWOICH ABONENTÓW
14/08/03 cytat www.uokik.gov.pl/komunikaty.phtml?z=2&ids=10

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Cezary Banasiński wszczął
postępowanie wyjaśniające w sprawie wstępnego ustalenia, czy wprowadzona przez
Telekomunikację Polską S.A. zmiana oferty linii cyfrowej ISDN nie stanowi
naruszenia przepisów ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów.
W związku z informacjami, iż od 1 grudnia 2003 Telekomunikacja Polska S.A
planuje ponieść abonament tym konsumentom, którzy korzystają z usługi telefonii
cyfrowej w standardzie ISDN z 35 do 55 zł netto, w dniu 13 sierpnia br. Prezes
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął decyzję o wszczęciu
postępowania wyjaśniającego w przedmiotowej sprawie. Jego celem jest wstępne
ustalenie czy zastąpienie przez TP S.A. planów taryfowych Octopus Standard i
Octopus Komfort, planami ISDN TP podstawowy i ISDN TP premium nie stanowi
naruszenia przepisów ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów i tym samym
jest podstawą do wszczęcia postępowania antymonopolowego przeciwko TP SA.

W związku z powyższym, działając na podstawie ustawy o ochronie konkurencji i
konsumentów Prezes UOKiK zwrócił się TP S.A. o uzasadnienie wprowadzonych zmian
oraz powodów rezygnacji z dotychczasowych planów taryfowych Octopus Standard,
Octopus Komfort, a także przekazanie informacji na temat sposobu i trybu
informowania użytkowników o wprowadzonej zmianie.

Ponadto prezes UOKiK zwrócił się o przekazanie wzoru umowy oraz
regulaminu/cennika korzystania z planu Octopus Standard i Octopus Komfort,
wzoru umowy oraz regulaminu/cennika korzystania z planów ISDN TP podstawowy
oraz ISDN TP premium, a także aktualnej liczby abonentów korzystających z
planów Octopus Standard i Octopus Komfort.

Powyższe informacje powinny zostać przez TP S.A przekazane do Urzędu w terminie
14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wszczęciu postępowania
wyjaśniającego. W przypadku nie udzielenia informacji żądanych informacji, bądź
udzielenia informacji wprowadzających w błąd, Prezes UOKiK może nałożyć na
przedsiębiorcę karę pieniężną.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,51,7459770,7459770,TELEKOMUNIKACJA_POLSKA_SKUBIE_SWOICH_ABONENTOW.html


Temat: TELEKOMUNIKACJA POLSKA "SKUBIE" SWOICH ABONENTÓW
14/08/03 cytat www.uokik.gov.pl/komunikaty.phtml?z=2&ids=10

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Cezary Banasiński wszczął
postępowanie wyjaśniające w sprawie wstępnego ustalenia, czy wprowadzona przez
Telekomunikację Polską S.A. zmiana oferty linii cyfrowej ISDN nie stanowi
naruszenia przepisów ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów.
W związku z informacjami, iż od 1 grudnia 2003 Telekomunikacja Polska S.A
planuje ponieść abonament tym konsumentom, którzy korzystają z usługi telefonii
cyfrowej w standardzie ISDN z 35 do 55 zł netto, w dniu 13 sierpnia br. Prezes
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął decyzję o wszczęciu
postępowania wyjaśniającego w przedmiotowej sprawie. Jego celem jest wstępne
ustalenie czy zastąpienie przez TP S.A. planów taryfowych Octopus Standard i
Octopus Komfort, planami ISDN TP podstawowy i ISDN TP premium nie stanowi
naruszenia przepisów ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów i tym samym
jest podstawą do wszczęcia postępowania antymonopolowego przeciwko TP SA.

W związku z powyższym, działając na podstawie ustawy o ochronie konkurencji i
konsumentów Prezes UOKiK zwrócił się TP S.A. o uzasadnienie wprowadzonych zmian
oraz powodów rezygnacji z dotychczasowych planów taryfowych Octopus Standard,
Octopus Komfort, a także przekazanie informacji na temat sposobu i trybu
informowania użytkowników o wprowadzonej zmianie.

Ponadto prezes UOKiK zwrócił się o przekazanie wzoru umowy oraz
regulaminu/cennika korzystania z planu Octopus Standard i Octopus Komfort,
wzoru umowy oraz regulaminu/cennika korzystania z planów ISDN TP podstawowy
oraz ISDN TP premium, a także aktualnej liczby abonentów korzystających z
planów Octopus Standard i Octopus Komfort.

Powyższe informacje powinny zostać przez TP S.A przekazane do Urzędu w terminie
14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wszczęciu postępowania
wyjaśniającego. W przypadku nie udzielenia informacji żądanych informacji, bądź
udzielenia informacji wprowadzających w błąd, Prezes UOKiK może nałożyć na
przedsiębiorcę karę pieniężną.




Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,57,7459805,7459805,TELEKOMUNIKACJA_POLSKA_SKUBIE_SWOICH_ABONENTOW.html




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates