wzór zlecenie transportowe

Podobne
 
Seks Kamery,kamerki,czaty,dziewczyny,nago,nagie

Temat: Jak przygotować ofertę?
" />Dzięki bardzo za podpowiedzi.
Myślę że zmontuję coś sensownego.Przydałoby sie coś na wzór.
Może uda sie zrobić coś prostrzego typu:
oferuje usługi transportowe takim a takim autem o wymiarach i ładowności takiej a takiej
wyposażenie to i tamto
wysokość ubezpieczenia ocp
podzielić miasto na strefy i podać ceny.
od każdego zlecenia odpalam tyle i tyle i reszta was nie obchodzi
Rozliczam się z klientem
Jestem do dyspozycji w godzinach........
od pn do soboty
i tyle.
Mogłoby być?
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=8925



Temat: TRANSPORT DO 3,5 DMC Proszę o konkrety
No dobra Panowie to jeszcze jedno pytanie. Jak to wygląda od strony technicznej czyli zlecenie na transport, czy jakaś umowa o transport... Słyszalem tez o listach przewozowych. Gdyby ktoś miał takie wzory czy program jakiś do tych rzeczy to prosiłbym o informacje. Wiem, że moje pytanie jest dość proste, ale dopiero zaczynam w transporcie więc tak na prawde nic jeszcze niewiem. Serdecznie dziekuje za pomoc
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=15176


Temat: CMR - jak wypisać?
" />
"> natomiast aby podjęć się takiej roboty musisz mieć zlecenie transportowe. na zleceniu muszą być takie rzeczy: skąd, dokąd, co, w jakim terminie, za ile i formy płatności.
jest to istotne w przypadku utraty wartości ładunku: wypadek, uszkodzenie, pożar itp.
przy miejscach musi być kod pocztowy.


Czy takie zlecenie transportowe ma jakiś wzór? Tzn jak ono powinno wyglądać?

Pzdr
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=19038


Temat: Zlecenia Niemcy, Holandia, Belgia
Szanowni Panstwo!

Jestesmy Firma Handlowo-Uslugowa, dzialamy na ogolnie znanych zasadach w ktorej obszarze lezy pozyskiwanie i zlecanie zamowien na terenie Niemiec, Holandi i Belgi . Poszukujemy ( dla Architektow, Firm Budowlanych, Biur Konstrukcyjnych, Firm Montazowych ) Producentow Materialow Budowlanych oraz Firm Podwykonawczych w zakresie Stolarki otworowej.
Otrzymujemy od zleceniodawcow Plany Budow, wykazy Stolarki otworowej zakres Zlecenia a nastepnie przekazujemy je najkròtsza droga ( E-Mail, Fax ) do Potencialnych Wykonawcow, Zleceniobiorcow.
Po otrzymaniu Wyceny, Zleceniodawca - Projektant,biuro Architetoniczne otrzymuje najtansze Propozycje.Wazna i najwazniejsza rzecz to jakosc i cena produktu, o reszte zadbamy My.
Dbamy rowniez o strone prawna tzn. Wzory umow, Gwarancje, Wiarygodnosc Kontrachentow, pomoc w Transporcie, obsluge Tlumaczy, Zakwaterowanie i inne.
Jezeli jestescie Panstwo zainteresowani nasza Propozycie Handlowa, to oczekujemy od Panstwa Materialow Reklamowych ( Przekroje okien,Przekroje drzwi, Prospekty, dokladne dane dotyczace waszych Produktow oraz Zakres prac ktorych mozecie sie podjac ( Demontaz, Montaz, Recycling).
Oczekujemy tez Atestow Jakosciowych np. Od Producenta Profili, Szkla, Okuc, i.t.p.
Poszukujemy rowniesz Firm specializujacych sie w Montazu ( Aluminium, Metoda Slupkowe-ryglowa, Bramy Fabryczne, Budowa Hal Produkcyjnych, Okien PCV, Rolet).
Kontakt Polska>
btg_direct@web.de
kom- 605 411 643
Źródło: forum.oknonet.pl/viewtopic.php?t=16034


Temat: Wzór umowy
" />Tak , wiem iz chodzi o zlecenie transportowe tylko chodzi mi o wzor owego zlecenia jakie musze dac kierowcy aby podczas kontroli bylo wszystko ok.... czy danie wydruku takiego zlecenia sciagnietego z neta jest poprawne ?
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=23033


Temat: Wzór umowy
" />nie mylmy pojęć.

przewoźnik lub działający w jego imieniu dyspozytor/spedytor dogadując się ze zleceniodawcą zwykle jest to spedytor z jakiejś spedycji dostaje zlecenie transportowe, które określa skąd, dokąd, kiedy, za ile i w jakim czasie oraz jaki charakter towaru ma zostać przewieziony.
zlecenie transportowe przesyła się najczęściej faxem i przewoźnik ma 1/2h na zapoznanie się z warunkami tego zlecenia. po tym czasie gdy żadna ze stron nie zgłasza uwag zlecenie zostaje oficjalnie zawarte i trzeba je wykonać.
natomiast list przewozowy CMR zostaje wypisany na miejscu załadunku. niezbędny jest tylko przy przewozach międzynarodowych gdy przewożony towar przechodzi z jednego obszaru celnego na drugi, bo w transporcie krajowym można przewozić towar na podstawie faktury, WZ-ki czy listu przewozowego wewnętrznego.
w transporcie krajowym też można wypisywać CMR, który określa pewne ujęte w konwencji CMR parametry transportu np. ubezpieczenie.

wracając do zlecenia transportowego najczęściej wygląda tak jak to: http://www.chwilkowscy.pl/documents/zlecenie_spedycyjne_eu.pdf

jednak należy pamiętać, że wzór tego akurat zlecenia jest przewoźnika i jest korzystny dla niego.
doświadczony spedytor zaczyna czytać od warunków zlecenia umieszczonych na końcu zwykle małym drukiem.
czyli:
1. jakie kary są za nieterminowe wykonanie usługi,
2. jaki okres oczekiwania na ładunek jest wolny od opłat,
brakuje tu również klauzli neutralności wobec klienta, oraz formuły: "podstawą do wypłaty jest dołączenie do faktury VAT potwierdzonego listu przewozowego".

dopiero po zapoznaniu się z tymi warunkami przechodzimy do czytania rzeczy merytorycznych, czyli skąd, dokąd, kiedy, za ile.
zlecenie powinno obejmować również jaka ma być skrzynia ładunkowa, ilość miejsc mocowania pasów, sposób załadunku, bo czasem wymaga to rozsuwanego dachu.
jeżeli zlecenie tego nie określa, osoba działająca w imieniu przewoźnika powinna się o takie szczegóły wypytać i zażądać aby zostały dopisane ręcznie na zleceniu, tak aby ze zlecenia jasno wynikało o co chodzi. czasem auto do załadunku musi jechać spory dystans i jeżeli okaże się, że nie może wykonać tej usługi, za tą drogę oraz czas ktoś musi zapłacić.
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=23033


Temat: PS-3.80.0001 Ostatnia (?) wersja PS
Ale wystawie go dopiero pod koniec przyszlego tygodnia, kiedy zaktualizujemy system po naszej stronie - inaczej znow moglyby powstac rozjazdy, zreszta, zeby bylo pop 10-tym :)

Zmiany w wersji

PS_POZ
- dodano kasowanie informacji o zgłaszającym jeżeli zgłoszenie nie jest
zgłoszeniem członka rodziny
- na formatce 'Dane szczegółowe sprawozdania zbiorczego z wykonanych
świadczeń' dodano obsługi klawisza F11 dla kolumny 'Liczba świadczeń' dla
porad typu SPF (profilaktyka fluorkowa pielęgniarki szkolnej) powodującą
wyliczanie liczby świadczeń na podstawie liczby deklaracji z flagą
oznaczającą objęcie programem flourkowania.
- dołączono eksport informacji o transporcie oraz o dokumencie
potwierdzającym dodatkowe uprawnienia pacjenta
- zmodyfikowano okno zmiany roku szkolnego dla MS - data wycofania
deklaracji (dla ostatnich klas) podpowiadana na koniec roku szkolnego (w
zależności od konfiguracji 31 VIII lub 30 IX)
- poprawiono sortowanie w oknie przeglądu deklaracji wg nazwiska i imienia
- dostosowano aplikację do obsługi deklaracji wg. wzoru obowiązującego od
01.07.2007

PS_SZP

- na formatce 'Dane hospitalizacji' na zakładce '1. Pacjent' w polu
grupującym 'Ubezpieczenie' dodano pola 'Nazwa dok.', 'Numer dok.' odnoszące
się do dokumentu potwierdzającego uprawnienia dodatkowe. Pola są
odblokowane tylko, gdy w comboboxie 'Uprawnienie dodatkowe:' jest wybrana
wartość.
- na formatce 'Dane hospitalizacji' na zakładce '2. Przyjęcie' w polu
grupującym 'Dane zlecenia' dodano comboboxa z typem identyfikatora
zlecającego z następującymi wartościami:
- dla trybu przyjęcia: 'przyjęcie planowe', 'przyjęcie w trybie nagłym ze
skier. z pom. doraźnej', 'przyjęcie w trybie nagłym ze skier. innym niż
pom. dor.' są 2 wartości typu identyfikatora zlecającego: 'REGON' (wartość
domyślna), 'Księga RZOZ'
- dla trybu przyjęcia 'przyjęcie z decyzji sądu' combobox jest zablokowany
z wartością 'Nazwa instytucji'
- dla trybu przyjęcia 'przyjęcie w trybie nagłym bez skierowania' pola
zlecenia są czyszczone i zablokowane

PS_XSP
- dostosowano interfejs XSP do zmian wynikających z Zarządzenia 56 Prezesa
NFZ

PS_ROZL

- poprawiono wyświetlanie tytułu wydruku na: '.. - Zestawienie kosztów
świadczeń rozliczanych ryczałtowo'.
- usunięto błąd wielokrotnego powielania tej nazwy i wyświetlania na pasku
tytułu.

PS_SOKO

- zmiana podpowiadania liczby oczekujących dla przypadków pilnych na
formatce zbiorczego uzupełniania statystyk

PS_ADMIN
- udostępnienie migracji danych z PŚ w formie plików tekstowych; funkcja
dostępna w menu "Narzędzia" dla użytkowników mających uprawnienia
lokalnego administratora
(szczegółowy opis procedury migracji w dokumencie: "Procedura migracji
danych z Pakietu Świadczeniodawcy do systemów zewnętrznych.pdf" znajdującym
się w folderze wydaniem aktualizacji)
- na formatce 'Historia modyfikacji danych świadczenia' dodano informacje o
transporcie pacjenta, danych dokumentu stwierdzającego uprawnienia
dodatkowe oraz uwzględniono nowe typy identyfikacji zlecających

PS_EKSP

- modyfikacja eksportu danych EPMED: transport oraz dane identyfikacyjne
dokumenetu potwierdzajacego dodatkowe uprawnienia pacjenta
- dostosowanie do Zarządzenia 56 Prezesa NFZ

Źródło: forum.nfz-wroclaw.pl/index.php?showtopic=2998


Temat: [Wałbrzych]Propozycja poprawy systemu transportu publicznego
Nie szalałbym z parkingami piętrowymi, a już na pewno nie na Rycerskiej. W ogóle według mnie w takim ścisłym centrum nadziemne wielopiętrowe parkingi nie są odpowiednim rozwiązaniem. W wałbrzyskim centrum musi być dużo przestrzeni i "przeciągów", żeby wyeliminować zjawiska patologiczne, bandytyzm, żulerie itd. Rycerska widzi mi się jako duży, odnowiony plac do postoju samochodów, z odnowionymi elewacjami okolicznych budynków, nawierzchnią z elementami trawiastymi i nasadzoną zielenią, monitoringiem i oświetleniem. Dodatkowym atutem jest to, że duży parking położony na "Starym Mieście" jest ukryty między budynkami i go po prostu nie widać.

Ale robią się nam offtopy. Może wartoby założyć wątek o rewitalizacji centrum Wałbrzycha?

Teraz o transporcie publicznym. Wspomniane było już o powstającym u mnie projekcie poprawy, który będziemy próbować wprowadzić w życie. Dajcie znać jeśli wiecie o jakiś absurdach rozkładowych bądź związanych z infrastrukturą transportu publicznego. Moje postulaty jak na razie są następujące:

1) Budowa Centralnego Węzła Przesiadkowego (jeśli macie lepszą nazwę, piszcie).
2) Skoordynowanie rozkładów jazdy w celu poprawy obsługi ciągu ulic Kolejowej (Chrobrego) – Armii Krajowej – Wrocławskiej. Wiąże się to ze zmianami rozkładów linii 2 i 12, likwidacją linii 13 i przejęciem obsługi Lubiechowa przez zwiększoną w wymiarze linię 12, a przez to poprawą obsługi Podgórza i Sobięcina.
3) Poprawa obsługi Piaskowej Góry i Podzamcza. M.in. zmiana linii A i C w linie pospieszne, przywrócenie pod zarząd ZDiK-u linii nr 3 i przez to próba wprowadzenia na rynek przewoźnika prywatnego działającego na zlecenie ZDiK-u, zagęszczenie siatki połączeń na Piaskowej Górze, zmiana położenia przystanków w ciągu ulicy Długiej od ronda Łączyńskiego do ulicy Chełmońskiego.
4) Zaprzestanie kursowania linii C i D przez CH Auchan i związana z tym zmiana kursowania linii ACH.
5) Zmiana organizacji ruchu na pętli na Podzamczu.
6) Zmiana sposobu obsługi terenów WSSE. Stworzenie lokalnego węzła przesiadkowego pod Urzędem Skarbowym: skrócenie do tego przystanku wszystkich linii dojeżdżających do Strefy i utworzenie linii skomunikowanej o rozkładzie dopasowanym do programu pracy zakładów; linia miałaby spełniać rolę "komunikacji wewnątrzzakładowej".
7) Skoordynowanie rozkładów jazdy w ciągu ulic Wyzwolenia - Mickiewicza - Niepodległości (linie 10, 11, 12).
8 ) Zmiany w obsłudze części Szczawna-Zdroju. Linie nr 7 i 14.
9) Wprowadzenie większej ilości kursów obsługiwanych obligatoryjnie taborem niskopodłogowym na każdej linii.
10) Zmiana nazw przystanków i wzoru tabliczek przystankowych z rozkładem jazdy. Niby pierdoła, ale ważna z marketingowego punktu widzenia - zwiększa czytelność i poprawia wizerunek transportu publicznego.
11) Powierzenie obsługi części wiat przystankowych w mieście operatorowi zewnętrznemu. Jeśli kogoś interesuje szerzej ta sprawa to przeczytajcie artykuł pochodzący z Biuletynu Komunikacji Miejskiej wydawanego przez Izbę Gospodarczą Komunikacji Miejskiej, nr 101: http://www.atapy105.republika.pl/forum/biuletyn1.jpg

Tyle na teraz. Myślę, że coś jeszcze napiszę. Nie wiem, ile z tego da się ugrać, ale ja ze swojej strony będę się starał jak najwięcej. W końcu jako pasjonatowi leży mi na sercu stan transportu publicznego w mieście. Dajcie znać, co o tym myślicie i własne pomysły.
Źródło: forum.investmap.pl/viewtopic.php?t=2500


Temat: Katastrofa w Smoleńsku -konsekwencje polityczne
Czy to jest podstawa dochodzenia?


Konwencja o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, podpisana w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r
z dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz.U. 1959 Nr 35, poz. 212)


Artykuł 26.

Dochodzenia w sprawie wypadków


W razie wypadku, którego doznał statek powietrzny jednego Umawiającego się Państwa na terytorium innego Umawiającego się Państwa i który pociągnął za sobą śmierć lub poważne obrażenia albo wskazuje na istnienie poważnych usterek technicznych na statku powietrznym lub w udogodnieniach dla żeglugi powietrznej, Państwo, na którego terytorium wypadek nastąpił, wdroży dochodzenie co do okoliczności wypadku, stosując się, jak dalece jego własne ustawy na to pozwalają, do zasad postępowania zaleconych przez Organizację Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego. Państwu, w którym statek powietrzny jest zarejestrowany, powinno się umożliwić wyznaczenie obserwatorów, którzy byliby obecni przy dochodzeniu; Państwo prowadzące dochodzenie poda do wiadomości temu drugiemu Państwu sprawozdanie i wnioski w danej sprawie.



Prawo lotnicze
z dnia 3 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 130, poz. 1112)
tekst jednolity z dnia 17 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 100, poz. 696)

Art. 135.

1. Komisja po otrzymaniu zgłoszenia o zdarzeniu lotniczym kwalifikuje je jako: wypadek lotniczy lub incydent lotniczy, w tym poważny incydent lotniczy.

2. Każdy wypadek lub poważny incydent lotniczy statku powietrznego objętego obowiązkiem wpisu do państwowego rejestru cywilnych statków powietrznych jest przedmiotem badania przez Komisję. Inne incydenty lotnicze tych statków powietrznych są badane odpowiednio przez użytkownika statku powietrznego lub instytucje zapewniające służby żeglugi powietrznej lub zarządzającego lotniskiem, pod nadzorem Komisji, chyba że Przewodniczący Komisji zdecydował o podjęciu takiego badania przez Komisję.

3. Komisja bada wypadki i poważne incydenty lotnicze:
1) cywilnych statków powietrznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i w polskiej przestrzeni powietrznej;
2) cywilnych statków powietrznych polskich lub obcych, eksploatowanych przez użytkowników polskich poza granicami kraju, jeżeli przewidują to umowy lub przepisy międzynarodowe albo właściwy organ obcego państwa przekazał Komisji uprawnienie do przeprowadzenia badania, albo sam nie podjął badania wypadku.
4. Komisja może podjąć badanie wypadku lub incydentu lotniczego statku powietrznego nieobjętego obowiązkiem wpisu do państwowego rejestru cywilnych statków powietrznych, o ile zaistniał on w okolicznościach uzasadniających dokonanie takiego badania.

5. Komisja, przystępując do badania wypadku lub incydentu lotniczego, w którym brał udział polski statek powietrzny lub który wydarzył się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, powiadamia:
1) Prezesa Urzędu;
2) użytkownika statku powietrznego;
3) władze lotnicze państwa: rejestracji, producenta, certyfikacji, konstruktora i właściciela statku powietrznego.

6. W przypadku stwierdzenia, że:
1) statek powietrzny w chwili zdarzenia był używany przez osobę nieuprawnioną,
2) osoba używająca statku powietrznego była pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
3) statek powietrzny został zbudowany lub był użytkowany niezgodnie z obowiązującymi przepisami,
4) statek powietrzny był używany w wyniku przestępstwa, w szczególności uprowadzenia - Komisja może odstąpić od badania wypadku lub incydentu lotniczego, powiadamiając jednocześnie właściwe organy o podejrzeniu naruszenia przepisów karnych.

7. Komisja, w terminie 30 dni od dnia otrzymania informacji o zaistnieniu wypadku lotniczego, przesyła Prezesowi Urzędu raport wstępny. Raport wstępny z badania poważnego incydentu lotniczego przekazuje się w przypadku, gdy uzasadnione jest to względami bezpieczeństwa wykonywania lotów.

8. W przypadkach szczególnych Komisja może korzystać z ekspertyz i opinii przygotowywanych na jej zlecenie przez wyspecjalizowane podmioty lub ekspertów.

9. Po zakończeniu badania incydentu lotniczego użytkownik statku powietrznego, instytucje zapewniające służby żeglugi powietrznej lub zarządzający lotniskiem przesyła Komisji, wraz z zebraną dokumentacją, raport końcowy, określający w szczególności przyczyny i okoliczności badanego incydentu lotniczego oraz działania, jakie zostały podjęte lub powinny zostać podjęte w celu zapobieżenia podobnym zdarzeniom w przyszłości. Komisja po analizie przedstawionych dokumentów podejmuje stosowną uchwałę w tej sprawie.

10. Koszty, jakie powstały w związku z zabezpieczeniem, transportem i przechowywaniem statku powietrznego, który uległ wypadkowi lotniczemu, lub jego części, ponosi jego użytkownik, z wyłączeniem kosztów związanych z przeprowadzeniem przez Komisję badań tego sprzętu.



Art. 136.

1. Członkowie Komisji, po okazaniu legitymacji członka Komisji, są upoważnieni do:
1) dostępu do miejsca wypadku, statku powietrznego, jego szczątków i zawartości;
2) badania miejsca wypadku, statku powietrznego, jego szczątków i zawartości;
3) sporządzania spisów oraz czasowego przejmowania części statków i innych rzeczy wymagających zbadania;
4) dostępu do rejestratorów pokładowych i ich odczytów, a także innych zapisów;
5) zapoznania się z wynikami badań przeprowadzanych przez inne organy oraz służby publiczne;
6) uzyskania informacji i dostępu do dokumentacji użytkownika statku powietrznego, producenta i innych osób lub jednostek organizacyjnych uczestniczących w nadzorowaniu lotnictwa lub uczestniczących w działalności lotniczej;
7) przesłuchiwania świadków;
8) udziału w przesłuchiwaniu świadków.

2. Uprawnienie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, obejmuje także prawo wstępu do wszystkich części lotniska.

3. Osoby działające z upoważnienia Komisji korzystają z uprawnień, o których mowa w ust. 1 i 2.

4. Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzenia, wzór legitymacji członka Komisji i upoważnienia dla osób, o których mowa w ust. 3, mając na uwadze, w szczególności, dane niezbędne do identyfikacji tych osób.
Źródło: forumwpia.org/viewtopic.php?t=2235




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates